Kilka pytań początkującego.
09-19-2013, 02:50 PM, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-20-2013, 03:29 PM przez Juzef.)
Kilka pytań początkującego.
Witam.
Z góry proszę o jasne odpowiedzi na pytania. Nie znam się na tym "downgrade" i innych przeróbkach.

1. Skąd mogę pobierać gry? Czy jest możliwość pobierania ich od razu na konsoli?
2. Jaka jest szansa na bana gdy nigdy nie będę się łączył z internetem?
3. Jeżeli będę łączył się tylko w celu pobrania gry, to jaka jest szansa na bana?
4. Przy składaniu zamówienia, muszę napisać do Spox_2 jakie oprogramowanie ma mi wgrać?
5. Jeżeli tak to które jest najlepsze?
6. Czy da się pobierać patche do gier?
7. Jaka jest cena downgradeu + wysyłki + wgrania oprogramowania?
8. Można zapłacić przy odbiorze czy przelewem?
9. Czy będę mógł grać w oryginalne gry i move?
10. Czy dostane jakąś gwarancję?
11. Czy mogę wysłać konsole w oryginalnym opakowaniu czy muszę ją jakoś dodatkowo zabezpieczyć?
12. Mniej więcej ile dni będę czekał na konsole(razem z przesyłką w obie strony)?

Pozdrawiam, i jeżeli możecie to napiszcie mi więcej informacji o downgradzie i nieoryginalnym oprogramowaniu.
Proszę o jak najszybszą odpowiedź.
Odpowiedz
09-20-2013, 06:59 PM, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-20-2013, 07:02 PM przez Winkiel.)
RE: Kilka pytań początkującego.
1. Gry można pobierać z różnych warezów, torentów itd...
2. Z internetem możesz się łączyć, chodzi mi tutaj o przeglądarkę internetową na konsoli. Jeżeli nie będziesz korzystał z PSN to nie dostaniesz bana.
3. Nie rozumiem? Gry wrzucasz za pomocą FTP na konsolę.
4. Zostanie wgrane OFW 3.55 z tego co mi wiadomo.
5. Polecam Rogero CFW 4.46 v.1.01
6. Tak, patche do gier możesz pobierać bezpośrednio z konsoli jeżeli jest ona podłączona do internetu. Przy uruchamianiu gry będzie informacja.
7. Z tego co wiem ~200 zł.
8. -
9. Tak.
10. Tego nie wiem, ale opinie o firmie powinny Ci wystarczyć.